HasseLan 2014

Geplaatst op 23 maart 2014 door Niek Evers

Hoi Hoi,

wpid-IMG-20140322-WA0009.jpgVrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 maart was het weer zover, de jaarlijkse HasseLan. Met 10 man sterk begonnen we dit weekend op vrijdag om 19:00 met de opbouw. De televisieschermen, playstations, computers en computerspellen waren weer naar de blokhut verhuist. Natuurlijk mocht de brood nodige energiedrank en de nodige voedselvoorraad niet vergeten worden. Dit alles om als basis te dienen voor een te gekke en gezellige Lan-party oftewel de HasseLan.

Met spellen als Call of Duty 2 en 4, Flatout, Company of Heroes en Worms 2007 waren de meeste old-school spellen weer aanwezig. Met zaterdagmiddag een middag spel, levend Mastermind, georganiseerd door Dennis Hiemstra, de heerlijke barbecue op zaterdagavond op het kampvuur en de Midnight snack maakte de gehele Lan weer tot een geslaagd geheel.Zondag was het met zijn allen opruimen geblazen waarnaar we de HasseLan met zijn allen goed hebben kunnen afsluiten. De HasseLan in een paar woorden: vermoeiend, veel cafeïne, veel adrenaline, frustraties gedurende het spel en natuurlijk de super gezellige sfeer.

Maarten en Matthijs bedankt voor de organisatie en tot volgend jaar.