Informatie Welpen

Welpennieuwtjes

Welpen | Installatie welpen + nieuwe leiding!

Geplaatst op 1 april 2017 door Mart Einhaus

Hallo lezers,

Vandaag gingen we speciaal openen want ik (Jo-Enn) werd geïnstalleerd. Ook werden Steven en Joey geinstalleerd. Ook hebben we officieel nu een nieuwe leiding, haar speltaknaam is ‘Marala'( Zie onderstaand bericht) dit is de flamingo uit het grote jungleboek waar het thema van de welpen om draait.

Toen de installatie klaar was gingen we naar buiten en gingen we paaltjes voetbal doen. Dit ging heel goed en heb 2 paaltjes omver geschopt met de bal. Toen kregen we wat drinken en kregen we een lekker koekje, mijn koekje viel in mijn drinken maar ik heb hem wel opgegeten, jummje!. Als afsluiting gingen we trefbal spelen, dit was heel leuk!

Tot volgende week bij het kamp op 8 april.

Groetjes van Jo-Enn

‘Even voorstellen’

Ik ben jullie nieuwe welpenleiding, ‘Marala’
Mijn echte naam is Monique, tevens de moeder van welpen Djofhen en Jo-Enn. Vroeger ben ik zelf begonnen bij de Bevers daarna door naar de Kabouters en toen de Scouts. Welliswaar niet in Hengelo dus dit is allemaal nieuw voor me, maar we gaan er met zijn allen wat van maken! Ik ben inmiddels 33 jaar en naast de scouting ben ik door de weeks werkzaam bij de gemeente Enschede. Al met al druk maar genoeg tijd om jullie te komen helpen en er een leuke tijd van te maken met zijn allen. Heb je vragen? Geen probleem en stel ze gerust :).

Groetjes,
Marala (Monique)