Welpen| Hulsbeek

Geplaatst op 20 juni 2014 door Dennis de Jong

Hallo !!

Het is weer zover, één van de laatste opkomsten komen eraan. Om de pijn te verzachten omdat er binnenkort een tijdje geen opkomsten meer zijn, zijn we naar het hulsbeek gegaan. Om 18:00 hebben we verzameld om vervolgens op de fiets naar het hulsbeek toe te gaan fietsen, om 18:45 aangekomen en direct een duik genomen. Het water was lekker, niet te koud!! De leiding was ondertussen druk bezig om een maaltijd klaar te maken omdat de welpen erg veel energie hebben verbrand door het drukke zwemmen. Na een knakworstje met een broodje te hebben gegeten konden we ons alweer klaar maken om naar huis toe te fietsen. Dit ging niet al te soepel, een kleine valpartij, vliegende petten en veel tegenliggers maakte de terug rit tot heel karwei.

Verder vonden wij het als leiding erg leuk!!

Gegroet,

De welpen leiding.