Verbouwing blokhut in volle gang!

Geplaatst op 1 oktober 2013 door Jort Mentink

De beheerstichting (eigenaar van de blokhut) is voortdurend bezig de blokhut te verbeteren zodat de Scoutingvereniging de beste voorzieningen heeft. Naast Scouting hebben we nu een distributiedepot van o.a. de Twentsche Courant Tubantia, de overblijf van De Timp en twee yogagroepen als gebruikers in het gebouw. Daar komt per 1 december aanstaande de buitenschoolse opvang van Kindercentrum.nl (voorheen Kinder Opvang Esrein) bij. Daarmee verstevigen we onze financiƫle positie. Om ruimte voor de BSO te maken is inmiddels begonnen met de bouw van een nieuw lokaal achter de blokhut. Het krantendepot zal daar naartoe verhuizen en de BSO komt in het gedeelte direct bij de poort. De verbouwing maakt meteen iets anders mogelijk: een overdekte kampvuurkuil! Er komen vanuit de grote zaal deuren naar de kampvuurkuil en het nieuwe lokaal. Dat is dan ook meteen het enige waar we mogelijk even overlast van verwachten voor Scouting.
Meer foto’s onder de knip!