Informatie Scouts

Scouts| Kerstdiner

Geplaatst op 18 december 2015 door Dennis de Jong

Hallo allemaal!

De laatste opkomst van het jaar is alweer aangebroken :(.. Daarom was het een speciale opkomst, we zijn een half uurtje eerder begonnen en hebben ons eigen kerstdiner gemaakt. De groep werd opgesplitst. Ieder groepje kreeg geld mee en moest daarvan een complete maaltijd kopen. Groepje 1 vond het lekker om kipnuggets met aardappelen en sla te eten met als dessert een bevroren tompouce. Groepje 2 had wat meer hun best gedaan met het maken van een, al zeg ik het zelf, heerlijke kip tandoori. Wij als leiding hebben overheerlijke pannenkoeken gemaakt wantja, makkelijk en goedkoop! Dit was tevens ook de laatste keer dat wij gebruik hebben gemaakt van de keuken, want na de kerstvakantie zal er, als alles goed gaat, een nieuwe keuken staan in de blokhut!!

De komende twee weken is er geen opkomst, de eerste opkomst zal donderdag 7 januari weer zijn.

Wij willen bij deze iedereen fijne feestdagen toewensen en een avontuurlijk 2016!

Gegroet,

Het Scoutsteam