Informatie Scouts

Scoutsnieuwtjes

Over de Scouts

De jeugdleden binnen Scouting Hasselo in de leeftijd van 11 tot 15 jaar heten de scouts. De scouts hebben elke dinsdagavond van 18.30 tot 20.30 opkomst in onze blokhut.  Tijdens de opkomsten wordt naast sport en spel en creatief bezig zijn ook aan echte scouting activiteiten gedaan zoals houthakken, pionieren en koken op kampvuur. Naast de donderdagavond opkomst gaan de scouts ook regelmatig in het weekend op kamp zoals Jota, Winter-hike en de RSW (Regionale Scouting Wedstrijden). Tijdens de zomervakantie gaan de scouts met z’n allen een week lang op kamp waarbij ze zelf hun keuken moeten pionieren en tenten moeten opzetten.

Via deze website proberen we iedereen op de hoogte te houden van onze activiteiten.  Ben je tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in leuke activiteiten en kampen, kom dan een keer langs de blokhut op donderdagavond of stuur een mail naar  scouts@scoutinghasselo.nl

De Scouts Leiding.