Informatie Stam

Stamnieuwtjes

Stam| Scout-In 2015

Geplaatst op 22 september 2015 door Niek Evers

Afgelopen weekend was het weer zo ver, de Scout-In 2015! De Scout-In is een kamp voor alle scoutingleden die 17+ zijn en vind eens in de twee jaar plaats. Het is een kamp waarbij er veel lol gemaakt wordt, je veel nieuwe dingen kunt leren over scouting en contacten kunt leggen met andere scoutinggroepen in Nederland. Dit jaar stond het aantal inschrijvingen op 6000, wat betekende dat alle kaarten uitverkocht waren. Het thema van de Scout-In 2015 was Level Up vond dit jaar plaats in het weekend van 18 t/m 20 september.

Net zoals twee jaar geleden was de Stam ook weer van de partij. Vrijdag zijn we met zijn allen vertrokken richting het nieuwe scoutinglandgoed Zeewolde in Flevoland. En nieuw was het! Door de vele regen lag er bij aankomst al minimaal 5 centimeter drek over het gehele terrein, en dat werd gedurende het kamp niet veel beter natuurlijk. Het thema Level-Up kwam dus letterlijk terug, iedereen zocht de hogere gedeeltes op. Maar wij zijn de Stam niet als we ons hier weinig van aantrekken en gewoon ontzettend veel plezier hadden. Het was een erg gezellig weekend al zeg ik het zelf. Op vrijdag begonnen met de opbouw en in de avond de opening, livebands en feest dj’s in de feesttenten (zoals feest dj Jeroen). Op zaterdag waren er vele workshops, vele informatie kraampjes over bijvoorbeeld scouting , gingen we stoelen bouwen van pallets in Pallettown, feesten nog veel meer! Op zondag, de laatste dag alweer, was het brak opruimen, zorgen dat je zo min mogelijk drek mee kreeg en vervolgens voldaan lekker thuis douchen!

Over 2 jaar weer?