Informatie Stam

Stamnieuwtjes

Over de Stam

Wij zijn de stam. Dit een club jongeren van 18 t/m 23 jaar.
Elke vrijdagavond hebben wij opkomst van 20:00u tot 22:30u in ons eigen Stamhok.

Wat doen wij?
Wat wij doen is helemaal aan ons! Elke opkomst is een stamlid (soms met meerdere) aan de beurt om een leuk avondprogramma te maken. Niets is te gek en elke opkomst is anders. Doordat ieder stamlid een keer een opkomst organiseert, zit er voor iedereen wel een opkomst bij wat je aanspreekt.
Dus; Elke vrijdagavond komt de Stam bij elkaar om een gezamelijk een gezellige avond te hebben door middel van een leuke activiteit.

Ons Stamhok
In de blokhut van Scouting Hasselo heeft de Stam een eigen Stamhok! Messtal zijn we daar een half uur voor de opkomst begint al te vinden. Voordat de opkomst begint om 20.00u, drinken we gezellig wat koffie of wat fris.

Hieronder een impressie van ons Stamhok.