Informatie Welpen

Welpennieuwtjes

Welpen| Groepsdag

Geplaatst op 15 september 2013 door Dennis de Jong

Het was afgelopen weekend weer zover, de groepsdag van scouting Hasselo!  En dat betekent voor de oudste van de speltak overvliegen naar de volgende speltak. Helaas ook voor onze oudste welpen.

Zaterdag 14 september verzamelde de hele groep, inclusief de welpen zich bij de blokhut. Na een gezamenlijke opening zijn we direct begonnen met overvliegen. Eerst mochten de oudste bevers, daarna de oudste welpen en als laatste de oudste explorers.

Het doel van het overvliegen was dit jaar om zo snel mogelijk over het uitgezette parcours te racen met een winkelwagen. De oudste bever/welpen/explorer zaten in de winkelwagen en iemand van de nieuwe speltak drukte het winkelwagentje zo snel mogelijk over het parcours. Onderweg waren meerdere spektakels die overwonnen moesten worden.

Wij als welpen hebben helaas afscheid moeten nemen van:

1. Kevin
  2. Tim
  3. Eline
  4. Gijs
  5. Joshua
  6. Luc;

Wij als leiding wensen jullie heel veel plezier bij de scouts!

Maar gelukkig kregen wij ook weer een aantal nieuwe leden:

1. Yanna
  2. Lina
  3. Mees

Wij zien jullie graag aanstaande vrijdag om 18:30 op de opkomst J

Na het overvliegen hebben alle kinderen nog in groepjes een mooi schilderij gemaakt. Het thema hiervan was scouting, en ze zijn mooi geworden! Na een zeer geslaagd 6 kamp, met spellen als bowlen, broekhangen, kiemspel, schat zoeken, estafette en levend portret was het helaas alweer tijd om te sluiten.

Wij als leiding vonden het een geslaagde groepsdag en willen de organisatie hiervoor bedanken!

Groetjes,

De Welpenleiding