Informatie Welpen

Welpennieuwtjes

Welpen| Nieuwe Leiding!

Geplaatst op 25 februari 2016 door Niek Evers

Wij, de welpen en de leiding, zijn heel erg blij dat wij twee nieuwe leiding gevonden hebben, Aimee en Paula! We gaan er met zijn allen een enorm leuke tijd van maken!! =)

Hieronder stellen ze zich allebei kort voor:

Hallo allemaal,

Mijn naam is Paula Doevelaar aka Rikki Tikki Tavi, roepnaam Tavi. De roepnaam heb ik bedacht om het de kinderen makkelijker te maken mij iets te vragen =).  Ik ben 37 lentes jong en ben moeder van 3 jongens. Mijn oudste zoon zit ook bij de scouting en is pas overgevlogen naar de scouts. Zelf heb ik ook bij de scouting gezeten, bij de kabouters en de gidsen. Momenteel ben ik werkzaam in de horeca. Ik vind het super gezellig bij de welpen en hoop dan ook dat ik nog veel plezier en avonturen kan en mag maken bij en met de welpen.

Groetjes Paula

Hoi!

Ik ben Aimee Hover, oftewel Mang en ik ben 20 jaar. Ik zit zelf al vanaf mijn 7de op scouting en draai sinds 2 jaar leiding. Van deze 2 jaar ook 1,5 jaar welpen leiding, dus ik heb al de nodige ervaringen. Ik studeer op dit moment Verzorgende IG, over een half jaartje ben ik klaar met mijn opleiding en ga ik Maatschappelijke Zorg studeren.Voor mij is het erg belangrijk dat de kinderen het naar hun zin hebben, ik zal er ook alles aandoen om de kinderen een leuke avond te geven.

Groetjes Aimee

Hebben jullie nog leuke vragen voor Paula of Aimee? Je kunt ze voor, tijdens of na de opkomst alles vragen!

Groetjes, de Welpen