Informatie Scouts

Scoutsnieuwtjes

Gorilla 2012

Geplaatst op 19 maart 2012 door Matthijs Wernink

Afgelopen weekend was er voor de Scouts en Explorers  weer de jaarlijkse Gorilla georganiseerd door de Stam. Dit jaar mochten de Scouts en Explorers hun vrienden uitnodigen om samen met hun de Gorilla te lopen, dit zorgde voor een groot aantal deelnemers. De deelnemers hadden zich van te voren goed voorbereid door onopvallende kleding en schmink te dragen. Rond 9 uur werden de groepen èèn voor èèn losgelaten in het gebied tussen Saasveld en Deurningen. Aan hun de taak om een route van ongeveer 5 km te lopen zonder dat de gorilla’s (Stam,Bestuur) de Scouts en Explorers konden afschijnen. Dit zorgde er voor dat de deelnemers zich vooral in de weilanden en bossen rondom de route verscholen hielden. Onderweg was er een verplichte post om even op adem te komen en wat te drinken.  Zo rond de klok van 1 uur waren alle groepen weer terug en werd er wat gegeten en gedronken voordat de lichten in de blokhut uitgingen.

bekijk de onderstaande link voor de foto’s

Foto’s Gorilla 2012